donderdag 5 augustus 2010

Nieuw project....

Ik ben weer terug van vakantie! We hebben twee weken heerlijk in Frankrijk op de camping gezeten, midden in de Dordogne. Wat een prachtige omgeving, zeker de moeite waard om nog een keer naar terug te gaan...

Dus nu maar weer eens hoog tijd om wat te gaan scrappen, heb van de vakantie ook genoeg materiaal om een mooi boek te maken. Maar wanneer ik daar aan toe kom?

Nu ben ik bezig met een nieuw project. Kan er nog niet te veel over zeggen want het is een verrassing... Wanneer ik het eenmaal gegeven heb, zal een ik een foto plaatsen.
Ik zal binnenkort wel een sneak previeuw plaatsen en ik zal ook wat foto's plaatsen van de workshop die ik in Den Helder gevolgd heb. Moet alleen nog 1 foto in het album plakken en dan is hij ook klaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten