vrijdag 4 juni 2010

Vanavond heb ik weer even een kaartje gemaakt, ik had alleen geen energie om zelf iets bedenken (ben erg moe want heb afgelopen nacht slecht geslapen) en heb daarom een kaartje gelift (daar leer je ook weer van, toch?). Ik ben er zelf erg tevreden mee en ga hem zondag aan mijn vriendin Diane geven, ben benieuwd wat zij ervan vind...

Had alleen net pech, de batterij van mijn camera is leeg. Dus maar even snel een foto met mijn iPhone gemaakt. Hij zal dus niet heel scherp zijn...

Het is natuurlijk wel zo netjes om te vertellen van wie ik het kaartje heb gelift. Het originele kaartje is gemaakt door Lenet. Hier de link naar haar Blog en kaartje: To scrap or not to scrap
De strik die ik gemaakt heb, heb ik van de blog van Nicole. Zij heeft handige You Tube filmpjes gemaakt. Hier de link naar haar blog en filmpje: Nicole's stamp addiction

3 opmerkingen:

  1. Weer de zin en tijd gevonden om te scrappen? je gaat lekker in ieder geval. Leuk kaartje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Cathy!! Een echte vrolijke meidenkaart.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een eer dat je door mijnkaartje geinspireerd bent. Ik vind hem heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen