maandag 30 augustus 2010

Nieuwe kaartjes...

Vorige week zondag (22 aug) ben ik weer eens een dagje gaan scrappen bij Maudy thuis. Het was super gezellig en ja, ik heb ook nog iets kunnen maken. Uiteindelijk heb ik 2 kaartjes gemaakt maar ik heb ze thuis moeten afmaken, dat was me dus niet gelukt, ha ha ha.

Reden daarvoor was onder andere dat we de naaimachine op een kaartje gingen uittesten. Het was voor ons de eerste keer en het is ons redelijk gelukt. Daarna ben ik met de hand het draad gaan rijgen en dat was een flink klusje... Maar het resultaat mag er zijn en wil het zeker wel eens vaker gaan doen.

Hierbij de foto's van de kaartjes:

Bij het onderstaande kaartje is de buitenste rand gestikt met een zigzag randje. Verder is hij lekker kleurrijk en speels geworden...


Dit is een zwart/wit kaartje geworden met een kleine kleur twist. Vind het persoonlijk erg leuk geworden, eens wat anders...

1 opmerking: