zondag 16 september 2012

Umizoomi taart voor Tom...

Hiep hiep hoera!!! Onze kleine grote man is 3 jaar geworden!!! Groot feest dus in huize Laarman en natuurlijk hoort daar nu ook een zelf gemaakte taart bij. Tom kwam zelf met een thema en mama kon dus aan de slag. Ben er 2 dagen mee bezig geweest maar ik vond het super leuk om te doen!!! De 1e laag was gevuld met bokkenpootjes en botercreme. De 2e laag was gevuld met mergpijpjes en een bosvruchtenmix vlaaivulling. De 3e laag was gevuld met Toblerone en botercreme. Iedereen was super enthousiast en ze vonden hem ook super lekker! En Tom vond hem super gaaf en prachtig :-)

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!!!! Hoe heb je Milly, Gio en Bot gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je leuke reactie! De figuurtjes heb ik gemaakt door middel van een puzzelplaatje. Je print een tekening 3 รก 4 keer uit en 1 daarvan doe je in een doorzichtig mapje. De andere knip je in losse onderdelen en daarmee snij de figuurtjes uit. En op het doorzichtige mapje leg je ze weer in elkaar. Als je google't op taartfiguur puzzelen, zullen er vast duidelijke uitleggen te vinden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cathy,
      "taartfiguurpuzzelen" Je verzint het niet!! (ik niet in ieder geval... :( )
      Maar ik heb gekeken en zo gaat het zeker lukken. Tot nu toe lukte het mij ook wel...het duurt gewooon iets langer :)

      Verwijderen