maandag 3 september 2012

Nieuwe hobby: taarten maken

Sinds kort heb ik er een nieuwe hobby bij: taarten maken. Ik heb samen met mijn schoonzus Sonja en Eefje een taartenworkshop hier in Almere gevolgd. Dit vond ik errug leuk om te doen! De workshoptaart heb ik met moederdag mee genomen naar mijn schoonouders en toen kreeg ik van mijn schoonmoeder de vraag of ik voor haar verjaardag ook een taart wilde maken. Tja, dat wilde ik best proberen, dus op naar de taartenwinkels. Ik heb bij mijn eerste taart nog wel wat hulp gekregen van een andere vriendin die ook taarten maakte maar inmiddels maak ik de taarten helemaal zelf en heb ik er ook al een aantal gemaakt. Ze zijn niet altijd even perfect en ik ben ook nog steeds lerende maar ik vind het wel erg leuk om te doen... Hieronder de taarten die ik inmiddels gemaakt heb.
Workshop Lente taart. Gevuld met pudding en een bosvruchtenvlaai vulling.
Taart voor mijn schoonmoeder. Bovenste laag is van Bastognekoeken creme en de onderste laag is met BonBonBloc vulling
Een oranje zomaar taartje voor ons zelf gemaakt. Vullig met Bokkenpootjescreme. Op de foto is het niet goed te zien maar overal zit parelmoer dust, erg mooi!!! En de vulling is ook super lekker!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten