maandag 21 mei 2012

Zooooo hallooo!!! Daar ben ik weer... Ondanks dat ik geen nieuwe kaartjes geplaatst heb, heb ik niet stil gezeten! Tussen het verhuizen door, het klussen en de dozen uitpakken, heb ik af en toe toch nog een kaartje kunnen maken! We zitten inmiddels heerlijk fijn in ons nieuwe huis, de meeste dozen zijn uitgepakt en het aantal klussen neemt ook af... Dus hopelijk krijg ik ook weer meer tijd om lekker te freubelen want daar heb ik echt wel weer zin in!!! Hieronder staan weer een 8-tal nieuwe kaartjes. Nog niet alles staat er op, ik ben bijvoorbeeld ook nog met een Prima album bezig. Deze hebben we gemaakt op een workshop bij Simpel-Scrappen in Den Helder. Zodra de foto's erin zitten, zal ik deze ook online zetten. Hij is tot nu toe echt super mooi geworden!!! Echt trots op!!!

1 opmerking:

  1. Hai Hai ik ben benieuwd. Wat heerlijk dat je zo lkkr zit in je nieuwe huisje. Heel veel geluk op jullie nieuwe stek.
    En dat je niet stil zit had ik al gezien op facebook de lekkerste taarten maak je en dan nog heel leuk om te zien ook.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen